keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Decoy!

Koska olen niin järkyttävän epäluuloinen ja pelokas matkustaja niin en uskaltanut viedä vihkisormustani ulkomaille (ja me mentiin sentään Itävaltaan...) siinä pelossa, että se varastetaan tai jotenkin muuten kadotan sen. Vaikka sormuksen rahallinen arvo ei päätä huimaa, niin tunnearvoa on sitäkin enemmän ja mun tuurilla palaaminen ilman sormusta ei ole edes kovin kaukaa haettu idea. Olen ikuisesti häpeissäni siitä, että olen HUKANNUT mieheltäni lahjaksi saaman Kalevalan lumikukkakaulakorun...

Joten, nämä yksinkertaiset ja halvat hopeasormukset toimivat häämatkalla niiden tärkeämpien decoyna. Tykkään sormuksista muutenkin joten ne kulkevat tällä hetkellä oikean käden nimettömässä välillä myös saman sarjan vaalean lila markiisi sormus kaverinaan.

1 kommentti:

  1. Voi sinua ystävä :) Eikai, pelkään samaa, että en uskalla sit käyttää mun sormuksia :D

    VastaaPoista